Чому так важливо мати імідж компанії та як його розробити
Для компанії ефективний спосіб привернути до себе увагу оточуючих – створити привабливий та оригінальний імідж. Чому так важливо мати імідж компанії та як його розробити?
Чому так важливо мати імідж компанії і як його розробити
Для компанії ефективний спосіб звернути на себе увагу оточуючих – створити привабливий та оригінальний імідж. Навколо можна помітити чимало прикладів свіжих та оригінальних рішень у галузі корпоративної уніформи та атрибутики.. Особливо це помітно у сфері послуг: багато хто може згадати як виглядають співробітники того ж Макдональдса, навіть якщо бували там лише раз. Інші підприємства, чия діяльність передбачає зустріч віч-на-віч з клієнтом і партнерами, також намагаються створити свій індивідуальний вигляд.Існують основні складові корпоративного стилю, в яких закладено загальну концепцію дизайну. Розберемо докладніше кожну з них.
Зустрічають по одягу
Форма одягу представників компанії – безумовно найважливіша складова, т.к.. вона виконує кілька функцій: - підтримує єдиний стиль компанії; - дозволяє відрізняти між собою працівників різних структурних підрозділів і рангу; - забезпечує комфортну і безпечну працю.Комерційний спецодяг виробничих підприємств, помітно відрізняється за родом їх діяльності. Ключовим фактором при виборі спецівки є насамперед її функціональність. Якщо одяг не пошитий з добротної тканини, недовговічний, не має потрібної кількості кишень, пристосувань для регулювання по фігурі та захисних елементів, то не має значення, наскільки красиво вона виглядає. Безпека понад усе.
Необхідно розуміти, що в екстремальних умовах важкої промисловості імідж працівника не є важливим у принципі. Нікому не спаде на думку, щоб промисловий зварювальник, арматурник чи сталевар виглядали на роботі модно. Слід піклуватися про імідж якщо Ви працюєте в приватній майстерні або представляєте спільну мережу, як наприклад заправки, СТО, сервісні організації.
Кольори спецодягу
Вибрати корпоративні кольори та схему з квітів на одязі важливо, щоб не виглядати надто блякло або навпаки кричуще і аляповато. Як правило, робочий одяг поєднує в собі 2-3 кольори, не більше.У кожній сфері діяльності давно практикується використання певних кольорів та їх поєднань. Корпоративний колір компанії є прямою асоціацією з її спрямованістю. Для організацій, що займаються озелененням та благоустроєм, природно виглядає зелений, монтаж систем вентиляції та водопостачання – синій.
Енергетика, комунальні служби, вантажоперевезення
Для працівників цього напряму стала традиційною присутність синього, світло-сірого та червоного кольорів в одязі. Нанесення фірмової символіки та написів на куртках зазвичай виконано у білому та жовтому кольорі..
Будівництво, монтаж та ремонт, сервісні організації
Для роби будівельників та монтажників, що працюють на відкритих будмайданчиках, характерні насичені та контрастні кольори. Так їх легше помітити водіям та кранівникам, до того ж фарба на одязі так чи інакше вигоряє на сонці..
У представників монтажних та сервісних організацій комбінезони та куртки виконані з однотонних матеріалів світло-сірого, помаранчевого, зеленого та синього кольору.. Одяг може бути доповнений більш темними вставками на місцях схильних до зносу (коліни, лікті).
Колір також є своєрідним попередженням, що враховується при створенні сигнального одягу. Сигнальні жилети виконані суто в яскраво-оранжевому та салатовому кольорі, інші забарвлення не зустрічаються.
Нанесення фірмової символіки
Без нанесення логітипу, товарного знака або емблеми підприємства спецодяг однакового фасону та кольору просто було б не відрізнити. До того ж символіка використовується безпосередньо у виробництві: є присутньою на етикетці товару, друкується або гравірується на самих виробах, поміщається на промо-матеріали.На одязі символіку та логотипи ставлять на помітні місця. Це можуть бути невеликі нагрудні нашивки та шеврони на куртці, головних уборах, сорочках та футболках. Але частіше замовляють доступніший друк на тканині, якщо потрібно вмістити назву організації на одязі повністю і зробити її помітнішою.
Корпоративний прапор компанії
Свій прапор на флагштоку біля офісу переконливо свідчить про авторитет організації. Прапор рідко містить повну назву компанії, частіше на нього поміщають емблему.. Колір написів та символіки має різко контрастувати на загальному тлі. Зазвичай тлом виступає білий колір, теплі тони оранжевого та жовтого, яскраво-червоний та насичений синій.. Такі прапори добре помітні незалежно від зовнішнього освітлення та погоди.. Емблему, як правило, поміщають по центру, а якщо вона поєднана з назвою організації – справа.ВКФ «Комплект»: Створення фірмового стилю компанії можна довірити нам
Фірма «Комплект» займається пошиттям спецодягу та аксесуарів самостійно, а також розробляє моделі на замовлення. Чи потрібна розробка дизайну фірмового стилю компанії? Звертайтесь до нас.
Наш спеціаліст створить форму одягу, який відображатиме спрямованість, принципи та згуртований дух Вашої організації. При цьому вона повністю відповідатиме стандартам виробничого захисту.. Додатково виконується нанесення логотипів та корпоративної символіки за наданими замовником ескізами.. Чекаємо на Ваші звернення і будемо раді допомогти.